and dance forever

usch vad jag är sjuk, jätte sjuk. helförkyld verkligen. ändå så gick jag till skolan, fast mamma sa "men gumman, stanna hemma om du mår dåligt"
tack men nej tack, jag var tvungen att åka till skolan för att göra klar bilden+ att det var engelska prov, så tänkte vi att jag kunde ju åka hem direkt efter engelska. dock visade det sig att den där dumma engelskan var sista lektionen! imorgon däremot, då stannar jag hemma och leker med biologi pm'et och pluggar spanska. låter bra, fint japp.

jag och fanny lekte lite bara

kaxigabrudar_1994

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0