dan före dopparedan

hej här e evelina, evelina det e jag. jag bjuder alla på kalas...
(melodi: hej här e pippi)

palla, nej

aja. har inte så mycket att skriva, så att jag skriver överhuvudtaget är helt onödigt.
imorgon fyller jag år, kristin håller på och bakar en princess tårta till mig!
dumle kakor kommer det också bjudas på har jag hört ryktas om, tur att hon kan baka.
synd att jag är trött och ska gå ner och säga åt min bror att duscha nu..

pigg och glad tjej understreck_ ont i huvudet. en glass skulle sitta firre

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0