dansa med oss, klappa era händer

efter att ha haft en hård dag i skolan med ett halvt engelskaprov och ett helt i spanska så är jag nu återigen hemma. endast återstår det nu att skriva en sida och en sammanfattning på mitt biologi pm. dock kommer det bli längre än vad det får även det här, typ 11 sidor. men det skiter jag väl i, vad gör det om hundra år? som jag brukade säga.

nu ska jag mysa in mig i mitt pm, tills johaniponani kommer och livar upp stämningen.

tummen upp till vanilj-te, verkligen! (y) hur gott är inte det då?


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0