djävul eller gud - nordman

NORDMAN ÄR BÄST!
han har hjälpt mig genom min uppsats hela dagen, och se, redan är jag på sida 9 av 12. kanske jag blir klar idag om han fortsätter sjunga sina inspirerande låter i mina högtalare. vore också mysigt om mamma kunde komma hem och laga mat, men det dröjer väl som vanligt flera timmar innan det händer.

Vissa har allt, men vill ändå ha mer
rätt eller fel, å vem bestämmer
vissa har svaren, men tiger ändå
vit eller svart, kan en lögn va grå
svårt att berömma den som har det bra,
lätt att fördömma den som inget har.

GRYMT BRA! <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0