konfirmation och staden

ja imorse var det att pallra sig upp tidigt igen!
Denna gång för att ta mig ut till Gimo på konfirmation, grattis Simone. Egentligen förvånar det mig att man kan göra en så stor sak av en så liten grej.
Efter det åkte jag med mamma och Jonas till Morfar, jag blir alltid så nere av att vara där. Det är väldigt skönt att hälsa på honom, och han blir ju så glad. Men efter att jag varit där så blir jag så deppig, ungefär. jag bara gråter.

sen åkte jag och mamma till Gävle så jag införskaffade mig ett par nya skor. niz


söta konfirmander! och så jag idag, och där är jackan jag köpte igår.

jag saknar och älskar Patrik också, mycket! 

Kommentarer
Postat av: emma

sv: hihi taack! :D

2010-05-10 @ 20:22:12
URL: http://emmmmsaan.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0