motion = latin, rörelse

nu har jag varit ute och rört på mitt fläsk. idag blev det en runda på 3km. det är lite lagom känner jag, hehe.
när man väl ska ut så känns det så jobbigt och man tror aldrig att man ska komma iväg, men när man har varit ute och kommer in igen känns det så härligt. som en befrielse.

mit godis förbud har också gått bra. alltså, jag har smakat någon tugga snickers av puttik och så några pimpim av emma idag, men vad är det om man drar ut det på några veckor? nej juste, ingenting.
dessutom är glass en klar favorit, men det är inget jag heller tänker vara utan. vad vore livet utan en glass då och då? nej glassen håller jag kvär. och imorgon är det min födelsedag, då får man äta kakor och tårta! ojoj ser ut som om det borde bli mycket motionerande för mig nu.

rubriken kommer ifrån en film jag såg idag på samhällskunskapen, se vad jag lär mig


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0