stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu


ja, jag tog mig nyss hem efter en dag i la capital, Estocolmo (som betyder huvudstaden, Stockholm på spanska)
dagen har bjudit på teater, kikande på idolare och även lite shopping. till mig bjöds det på en ny jacka och kinamat, niz!
sen så köpt jag också en grej till patrik, men den får jag vänta med eftersom att han inte får veta vad det är än.

nu ska jag nog bara vila, för imorgon ska jag till Gimo på konfirmation. sen, om jag får som jag vill, blir det en sväng till Uppsala city också!

CHAO BELLA

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0