tjenareeeeeeeeee

jag är så dålig på att blogga. någon som bryr sig? nej

aja, jag är hos patrik och har varit sen i onsdags. det förklarar en del.
jag är nästan klar med mitt pm nu. brajj
vi har nyss ätit födelsedagsfika för patrik. fast han fyller år på tisdag.
nästa helg ska jag tjäna pengar.
och på fredag får jag månadspengen.
ikväll åker jag till tierp. med mamma.
utan patrik.
jag kommer sakna honom.
nästa helg ska patrik jobba.
vi kommer inte hinna träffas mycket då :(
om jag får en son ska han heta Willhelm.

hejdå

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0