lite plus och minus bara

nu så har jag kommit på lite saker att skriva om.. dom är märkta med plus och minus, varför förstår ni nog själva.
+på tisdag (om 2 dagar, endast) fyller jag 16 bast. jag ser fram emot det och hoppas på att en ny liten dator skulle sitta fint såhär på våren! dessutom brukar det klirra fint i kassan när man fyller år. 


- på onsdag startas nationella i 4de ämnet, biologi

+ i tosdags var vi i sandviken och badade med skolan, var skoj. trots att man tröttnar efter en timme ungefär.
- badvakten var dessutom ganska skum.
 
+ jag fick cash av mamma idag så jag ska in till stan (hellst imorgon) dessutom så ska jag köpa en present till patrik som snart fyller år!

+- alla gör valborg till en så stor grej. men det är inte så speciellt, tycker jag. min var iaf hur mysig som hellst, i valbo, bomhus och hemma i hallsta. utan alkohol och tidig läggdags! jag hade ju trots allt en söt pojkvän att spendera den med.

+ jag har hittar en per-fekt lägenhet inne i järvsö city som mamma ska ringa på imorgon, och jag hoppas för guds skull att den blir min till all ära!

+- i onsdags åkte vi efter skolan till järvsö och tillbaka över kvällen för att patrik skulle sälja bilen. åkte 3 och var hemma 11 typ. jag hann iaf träffa erica ett tag! vi lämnade dessutom igor hemma i järvsö efter att han varit i tierp på besök i några dagar.


+ jag har varit med patrik nu 10 days non stop, lite - att han åkte hem idag

+ jag har tagit lite foton idag och hoppas att det snart klirrar in en ny header som jag mixtrar lite på, dessutom helt ny design. är otroligt trött på denna


+ imorgon ska vi spela in våran "kortfilm" på livskunskapen, vilken troligen hamnar här inom en snar framtid

+ snart kommer Jonas, han kirrade pizzan eftersom att han inte ville ha pannkaka (vilket var det enda jag erbjöd mig till att laga idag)

+ patrik är snygg


haha, jag hade visst mest bra saker på hjärnan just nu..
men tur var väl det, eller hur ferdinand?

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0